۱۳۹۱ شهریور ۵, یکشنبه

آموزش دفاع در برابر باتوم

با درود به دوستان گلم.
برای دفاع در برابر با-توم، شما نباید به عقب برید و از اون فرار کنید یا دستتون رو سد راه اون قرار بدین. با توجه به این که بالا آوردن دست در هنگام فرود آمدن باتوم، ناخودآگاه هست اما شما میتونید با تمرین و آمادگی ذهنی اون رو به یک کار عادی بدل کنید.
همانطور که گفتم، برای دفاع در برابر باتوم شما نباید دستتون رو سد راه اون قرار بدین، بلکه باید به طرف اون برین. یعنی وقتی سرباز با3توم رو برای زدن شما بالا میاره، شما باید همزمان به طرف اون بدوید و دسستون رو باز کنید (مثل حالتی که بخواین اونو بغل بگیرین!) و دستش رو با بازوی خودتون از شونه بگیرین(دوباره مثل حالتی که کاملا بغلش کردین!) و اگه سپر داشت، با اون یکی دستتون سپرش رو بگیرین و با زانوی خودتون یه ضربه به وسط پاهاش یا شکمش بزنید. اگه سپر نداشت میتونید با اون یکی دستتون بزنید توی دیافراگمش(سر شکم، سر دل، جایی که قفسه ی سینه از وسط شکم تمام میشه) تا نفسش گیر کنه و همونجا بیفته. بعد ببندینش تا اگه لازم شد با یکی از دوستاتون که توی زندانه عوضش کنید.

منتظر دیدگاه های شما هستم.

۲ نظر:

  1. اتفاقا وقتی که من داشتم کون زنتو جر می دادم همینکه کیر منو می دید فکر می کرد باتومه سریع بغلش می کرد...ساک می زد ... تخمامو لیس می زد...بعد می گفت بذار توی کونم...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منم همینطور وقتیکه مادر مسئول سایت رو با خانواده آریامهر شاهنشاه می کردم تا کیرمو می دید می گفت باتوم باتوم...بعدش هم می خوردند چه خوردنی!!!

      حذف